dinsdag 9 april 2013

Pannelap


Allereerst welkom aan alle nieuwe volgers!
Gezellig dat jullie er zijn!

Afgelopen weekend kreeg ik een patroontje voor een pannelap.
k vind hem geweldig en zal je vertellen waarom.

Je gebruikt maar 1 pannelap tijdens het afgieten 
en hij houdt de deksel ook  nog voor je tegen!




Zelf heb ik er 2 lusjes bij bedacht zodat je hem makkelijk op kunt hangen.

Nog een paar uur kun je reageren op mijn Give-away.
Morgen maakt een kleine notaris bekend wie het leuke boekje wint.

Fijne avond nog,


8 opmerkingen:

  1. oww deze is handiggggggggggggg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en waarom heb IK dit niet bedacht??? Morgen ga ik meteen aan de slag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great idea!! Also very practical for holding the lid when pouring off liquids. I definitely must keep this in mind, thanks for inspiring!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt, ik heb het vorige jaar ook al eens gemaakt, echt handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handiiiiig! Die ga ik maken. Dat gedoe altijd met theedoeken die gloeiend heet worden enzo. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh en heb je misschien het patroontje voor me? Of een idee waar ik het kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal morgen het patroontje even uitwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat handig zeg! Die wil ik ook wel maken! Mooie kleuren combinatie heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen