zondag 12 mei 2013

Apple cozy






Op de site van Annemarie zag ik een apple cozy gemaakt door Ellebel.
Ze staan altijd zo gezellig en ik vind het praktisch (minder snel een beurse plek op je apppel).
Zodoende raakt ik geïnspireerd om er ook een te gaan haken.

Alleen kon ik zo snel geen patroontje vinden...

Dus nam ik wat garen, een naald én een appel, en ging het gewoon even proberen.
(Drops Paris en haaknaald 4)

En het is gelukt!



Heb er meteen nog 1 gemaakt, voor mijn moeder om vandaag te geven.
Naast een paar andere leuke cadeautjes.



Verder maak ik vandaag de start voor het vestje voor een speciale bruid.
Helaas lukte het door vakanties niet om eerder een afspraak te maken om haar maten op te nemen.
Ik heb nu 2,5 week tijd, waardoor ik flink aan de bak moet!

Hierbij wens ik alle moeders (en alle andere mensen) een hele fijne dag toe!








1 opmerking: