zondag 8 maart 2015

Arm knitted scarf



Ja ja, het is me gelukt!

Ik heb een sjaal gebreid op mijn armen!

Breien heb ik geleerd toen ik een jaar of 19 was, van mijn oma.
Ik was er geen ster in, het lukte me om sjaals te breien, maar verder dan recht en avenrecht ben ik niet gekomen :p
Ooit geprobeerd een trui te breien, dit mislukte. Herhaaldelijk de armen uit elkaar gehaald, ze werden nooit gelijk. Het is toen een spencer geworden, hahaha!

Maar goed, ik kwam op Pinterest een '30-minutes arm knitted scarf tegen'.
Aangezien ik nu niet zoveel tijd heb met een baby van 8 weekjes, wilde ik dit wel eens proberen (iets met snel resultaat zien).
Dus aan de slag!

Ik gebruikte 3 bollen tweed om zo met 3 draden tegelijk te breien.
Van de 30-minutes is weinig terecht gekomen, 4 dagen later was hij af ;-)
Je kan natuurlijk niet 'even' stoppen. Dan moet je de sjaal weer van je arm halen.

Maar goed; ik vind hem leuk gelukt!

Er gaan er zeker meer volgen; alleen wel ik als zeker weet dat ik een uurtje 'vrij' heb. (30 minutes gaat mij denk ik niet lukken).

Fijn weekend!


Rosaly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten